Panterka - największy trend jesieni


Serwus!

Dziś post z ostatniej sesji - na 4 dni przed porodem .
O zwierzęcym princie modnym w tym sezonie pisałam gdy prezentowałam sukienkę maxi w węzowy wzór.

Tym razem stylizacja z trzema bardzo mocnymi tendencjami- leopard , futro wraz z kolorem marsala.

Panterka - dość kontrowersyjny temat, bo jakże łatwo w jej przypadku o efekt tandety i wiem, że są osoby, którym nawet w niewielkiej ilości nie "wciśnie" się tego deseniu. Na szczęście totalnych "antypanterkowców" nie ma wielu, a osoby, które nie są do końca przekonane do większych elementów garderoby myślę, że zaciekawię torbą. Hum-bag Shop przychodzi z nową propozycją organizera i jest nim właśnie lansowany ostatnio wzór leo. Już sam organizer nada pazura - dosłownie i w przenośni - naszemu lookowi! Świetnie skomponuje się z prawie każdym kolorem body. Ja wybrałam kolor marsala z racji sympatii do niego w okresach jesienno zimowych. Wielbicielka klasyki odnajdzie się w czarnej, brązowej, beżowej czy szarej propozycji podrasowanej panterkowym wkładem :). Taki mały niuans, a nadaje modnego wydźwięku. Bez wątpienia to nowy triumf firmy Hum-bag!

Futerko z motywem Leo to już dość odważny krok ( i zdaję sobie sprawę z jego ryzykownego looku) dlatego resztę pozostawiam w czerni . Sukienkę od 9fashion Maternity pokazywałam już Wam w zestawieniu lekko sportowym. Teraz wdzięcznie prezentuje się w bardziej eleganckim wydaniu.


 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz