LOVI, Biancs - kolejne prezenty dla Dobrawy






Serwus!

Wczoraj padłam, a dziś na szybciocha chcę pokazać Wam kolejne cudowności dla Dobrawy, które ułatwią życie także i mamom :). Szybki post, bo po dzisiejszej wizycie u lekarza, na której dowiedziałam się, że lada chwila urodzić mogę wydaje mi się, że powoli zaczyna coś się dziać... nie wiem czy to nie podświadomość - zobaczymy ...

O LOVI Karmienie miłością słyszałam wiele miłych opinii, u nas może jakiś smoczek się kiedyś przewinął gdy Mieszko był mały. Laktator niedługo przetestuję - z tego co czytałam to jeden z najlepszych tym bardziej cieszę się, że będziemy mogły go używać. Produkty wyglądają na bardzo solidne, są estetyczne i z pewnością jak i nieopisaną radością będę recenzować je :)


Wczoraj pokazywałam na stories pudełko prezentowe od Bianc's .

Moje znajdziesz tutaj
http://biancs.eu/


Dziewczyny były nim zauroczone równie jak ja. To świetny pomysł na prezent na #babyshower #babyshowergift czy na #chrzest bądź poprostu na #narodziny . Pudełka można komponować samemu z produktów najwyższej jakości, albo wybrać gotowe.

Bardzo podoba mi się ten koncept, tym bardziej, że prezent jest zapakowany w taki sposób aby można było go od razu wręczyć. Dajcie znać czy i Wam przypadło do gustu to piękne pudełko, które możecie wykorzystać potem np na szpitalne pamiątki :)

Sukienka niebieska - 9fashion Maternity

Sukienka z printem - Glossy Dot Shop

Personalizowana lala - Metoo DomLalek









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz