Serwus !

Już blisko już blisko... Z jednej strony się cieszę, a z drugiej naprawdę cudownie czuję się z brzuszkiem i uwielbiam być w ciąży chociaż gdy kucam to jest mi już ciężko wstać.

Mimo to tempa nie zwalniam, a wrecz przeciwnie - tyle jest do zrobienia jeszcze przed narodzinami! I aby z dnia wykrzesać maximum to oprócz sił przyda się i komfortowy strój, w którym to można nabrać przysłowiowych "skrzydeł" choć biorąc pod uwagę wielkość brzuszka to musiałyby być one chyba od pegaza🙄😄.

Dziś ciążowa kreacja w lekko sportowej wersji- sukienka prążkowana tzw tuba, którą chciałabym Wam pokazać podchodzi że sklepu 9fashion Maternity. To pierwsza propozycja od tej zacnej firmy specjalizującej się w maminej modzie. Niebawem zaprezentuję Wam drugą w innym stylu.

Link do sukienki - https://9fashion.pl/pl/wszystkie-produkty/3905-sukienka-careli.html


Czerń ma w sobie tę moc, że pasuje do wszystkiego, a ja postanowiłam zestawić ją z kolorem kamelowym. Płaszczobluza od MKTP Mój kraj taki piękny ( post o niej czeka, ale celowo chcę go wrzucić później aby powspominać lato) i sneakersy od mojego ulubionego Soluel w apetycznych kolorach nadają tego kontrastu o jaki mi chodziło!

Link do płaszcza - http://mojkrajtakipiekny.com/kategoria/plaszczobluzy/plaszczobluza-kamel

Link do butów - https://www.instagram.com/p/Bn_wrJSDCxm/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=17bgarbxjt9hw

Takie odcienie są teraz bardzo modne i muszę przyznać, że przepadam za nimi! Jako, że uwielbiam style łączyć - elegancka kopertówka w modny zwierzęcy wzór (która będzie miała swoją premierę w sklepach Biedronka w przyszłym tygodniu) nadała z lekka nieoczywistości stylówce.

Tutaj sukienkę wystylizowalam bardziej w casualowym stylu, ale pokażę też ją w odsłonie bardziej glamour.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz