Sukienki MKTP



Serwus!

Maxi dress, minimum wysiłku, a maximum efektu!

Sukienka od MKTP Mój kraj taki piękny jest bardzo ciekawie uszyta gdyż można założyć ja tył na przód. Dekolt z jednej strony w serek, zaś z drugiej okrągły- ja wybieram przeważnie pierwszą opcję na front.

Seksowne rozporki z boku dodają pikanterii - niby nic, a naprawdę fajnie urozmaica basicowy look kiecki. Co prawda zdjęcia te robiłam jeszcze w sierpniu, ale nadal jest gorąco, a te sukienki będą wyglądać świetnie także gdy założymy na nie sweter albo ramoneskę, do tego botki i jesienna stylizacja jak znalazł!

Na instagramie niebawem właśnie taki look zaprezentuję - zapraszam więc do obserwowania mnie tam - https://instagram.com/emiskowronek

Sukienki Two Faces są w świetnej promocji z 229 zl na 99 zl - nie lada gratka!

Na MKTP nowości już się pojawiają więc zapraszam do przeglądania!
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz