37 tydzień ciąży , bielizna ciążowa.




Serwus!

Tutaj mnie mniej... ostatnio miałam małe zawirowanie... już dobrze, choć możliwe, że poznamy się z Księżniczką szybciej.
Dziś witam 37 tydzień ciąży!



Korzystając z okazji chciałabym pokazać oprócz tego jak wygląda mój brzuszek aktualnie (3 i 4 zdjęcie) dwie piękne rzeczy, niezwykle użytkowe dla przyszłych i karmiących mam.

Bielizna laktacyjna za czasów kiedy karmiłam Mieszka nie była tak ładna. W zasadzie antyerotyczna, brzydka i niestetyczna.

Staniczki do karmienia od Momtobe.pl przełamują wszelkie konwenanse w tej materii - biustonosze są piękne, seksowne, wygodne. Firma świetnie połączyła balans między kobiecością, a funkcjonalnością! Cudownie czuć się pięknie pod ubraniem prawda? Wyjątkowy asortyment i Panie, które pomogą w doborze rozmiaru. Osobiście miałam duży dylemat czy bez przymiarki model, który do mnie przyjdzie sprawdzi się na moim niewielkim biuście.

https://bielizna-benefit.pl/pl/momtobe/740-mama-glamour-semi-padded-black.html

Gdy odpakowałam, założyłam to wszelkie obawy znikły. Nic nie odstaje, miseczki idealnie wykrojone, a sam stanik jest niezwykle komfortowy. Wygląda jak normalna piękna bielizna! Firma posiada również jaśniejsze beżowe modele, gładkie staniczki i majteczki w szerokiej rozmiarówce!

Szlafroczek od Pinel idealnie wpisze się w większą część dnia po urodzeniu. Oczywicie nie jest tylko dla mam gdyż to taka część garderoby, którą zna każda Pani - i do sypialni, i po domu :).

https://www.pinelclub.com/strona-glowna/30-22-stylowy-szlafrok-z-wiskozy-wykonczony-piekna-koronka.html#/1-rozmiar-s

Przemiły materiał i koronka świetnej jakości na rękawkach i dole szlafroczka.

Firma posiada także przepięknej urody piżamki krótkie i długie, oprócz tego- koszulki nocne, koszule do karmienia itp. Tkaniny idealnie współgrają ze skórą i do tego są naprawdę piękne, najwyższej jakości! Uważam, że można i czuć się wygodnie i pięknie nawet w tak trudnym czasie jakim jest okres po urodzeniu dziecka. Warto więc korzystać z pomocy firm takich jak Pinel gdzie można polegać na doświadczeniu i autorytecie.


Jestem ciekawa Waszej opinii - czy po porodzie stary tshirt i dresy były lub są Waszym najlepszym kompanem czy też jesteście zdania, iż można połączyć wygodę z wyglądem?































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz