Trzy mocne elementy



Serwus!

Dziś stylówka z bardzo mocnymi trendy elementami.

Szarość, motywy zwierzęce, ceglany odcień i ciężkie buty.

Jedna sukienka w dwóch odsłonach.

Przyznam, że printy zwierzęce nie były jakoś moimi ulubionymi jednak gdy zaczęłam je dostrzegać na sukienkach spodobały mi się bardzo. Asymetryczna kiecka maxi z butiku Glossy Dot Shop  jest idealną bazą ( odważną co prawda z racji na formę) do zabawy z tym wzorem. Sklep ma też krótsze modele, które może Was zainteresują też ?

Dodałam do niej szarą szczczotkowaną torbę Doubleu Bag PL lekko połyskującą na srebrno, która z brązowymi rączkami dodaje bardzo nieoczywistego looku- sama w sobie jest piękna, bo szarość z czekoladą nie spotyka się często, a jak widać - nadwyraz urodnie się razem prezentują! Dodatkowo brązowe rączki korensponują ze smugami na sukience w tym samym odcieniu. Jeśli kiedykolwiek obawialiście się takiego połączenia - proszę bardzo-! Sama dopóki nie założyłam dopóty nie przekonałam się, że miks tej pary jest niezwykle trafiony! Jeśli jednak macie wątpliwości co do kolorystyki torby to bez problemu można do niej dobrać na przykład czarne łapki i organizer. To naprawdę świetna opcja aby personalizować swoją torebkę!

Stylizację gdzie połączyłam kieckę z ceglaną galanterią już Wam pokazywałam i przypadła Wam do gustu.

Ramoneska od Goodlookin.pl według mnie ma tak obłędny ceglano- pomarańczowy odcień, że będzie pasować do wielu jesiennych kolorów i nadawać smaczku. Zadziorny fason biker podrasuje każdą stylizację! Są także inne kolory więc Panie, dla których ta jest zbyt krzykliwa znajdą z pewnością odpowiednią dla siebie.

Buty- zarówno czarne z klamrami jak i rude pochodzą ze sklepu CzasNaButy.

Obie pary są bardzo wygodne, a te zamszowe mają ciekawy efekt "podpalenia" na noskach i z racji obcasa w formie słupka niezwykle są wygodne.







 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz