Trapezowa sukienka z fantazyjnym rękawem.


Serwus!

Dzisiaj cały dzień na nogach, ale prawie wszystko dla Dobrawy kupione. Szukam jeszcze pięknych naklejek na ścianę oraz poduszek ozdobnych.
 Padam, leżę i dopiero teraz na nowy post mam czas choć dziś z racji na moje zmęczenie post będzie mniej opisowy. Jednak zgodnie z sentencją Benedykta Chmielowskiego- " jaki koń jest każdy widzi" więc proszę przymknijcie oko na krótszy niż przeważnie wpis.



Wielki błękit od MONA MI -sukienka w formie litery A z fantazyjnymi rękawami w bardzo prostej formie litery A. Taki kształt jest ponadsezonowy i klasyczny. To ukłon w kierunku lat sześćdziesiątych gdzie królowały trapezowe modele .

Jak widać mój 35 tygodniowy brzuszek nawet się w niej mieści.
Nosicie trapezowe sukienki czy wolicie bardziej przylegające formy?

Na profilu Mona Mi trwa wyprzedaż więc polecam zerknąć w asortyment. Także przypominam o zabawie na moim fanpage na Facebooku gdzie do przytulenia jest piękna bluzeczka! Post jest przypięty więc jeśli  ktoś nie widział - całkiem na górze mojego profilu jest Zabawa.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz