Podsumowanie użytkowania Retrusa

Dzień dobry Kochani!



Tym zdjeciem  oficjalnie mówię zimie DO WIDZENIA.
Dobrunia lada dzień skończy 5 miesięcy więc myślę, że to dobry czas aby podsumować użytkowanie Retrusa.
W chwili obecnej mamy już spacerówkę, którą córeczka uwielbia! Mam ciekawskie dziecko :) musi wszystko widzieć dlatego też w gondoli zanim zasnęła to płakała. Wózek ma białe wnętrze więc to nie to, że było jej za ciemno. Gondola jest bardzo dobrze zabudowana, kapa, ktorą zapina się zamkiem błyskawicznym bardzo dobrze chroni przed wiatrem więc zimowe spacery pod tym względem były mega komfortowe. Nie raz śmiałam się na stories, że na naszej ulicy robię "retrusdrifft" bo ma zimowe opony hehe:). Wizualnie @Retrus w gondoli bardzo mi się podoba i już nie chodzi nawet o totalblack i skajkowe wykończenie . Gdy chodziłam nim na spacery wiele osób zwracało nań uwagę.
 Nie mniej jednak dopiero teraz spacery są dla nas przyjemnością ! Raz, że na pogodę, a dwa - spacerowka jest dużo bardziej odkryta. Zaskoczył mnie, daszek, bo można spuścić go na dół całkowicie- może leżeć nawet na udach dziecka. Mimo to bajtel może obserwować to co się dzieje na górze dzięki okienku na szczycie baldachimu. My jeździmy z odkrytym, bo przez to że Dobrunia patrzy - jest spokojna właśnie.  Spacerowka jest wizualnie inna - jak to wózki tego typu . Bardziej sportowa i jak to określił Mieszko - jest to wyścigówka i wygląda bardziej kosmicznie. No w sumie do nas pasuje,bo my jakby z innej planety haha.. Nadal z powodzeniem używamy fotelik samochodowy zarówno do auta jak i do "szybkich wypadów ". Pamiętam jak w wózku Mieszka adaptery miałam przeklęte ... jak kiedyś Wam pisałam bałam się tego tak samo jak tego jak będzie się składać wózek . Bardzo się cieszę, że wszytko chodzi lekko i plynnie.
Wczoraj zdjęłam błotniki z tylnych kół, a w zasadzie to Mieszko zdemontował gdy przyszedł po szkole :) zapytał czy tak może zostać hehe. Nie wiem jak u.mnie na drodze to się sprawdzi, bo przejść przez moją drogę to istne Mission Imposible. Ale chyba każdy chciał być jak ten Tom Cruise 🤣🤣. My jesteśmy mega zadowolone naszej czarnej strzały i serdecznie polecam te wózki przyszłym mamom.  Czym Wy się wozicie? #instamatki #wyprawka2019

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz