Pastelowy zimowy outfit

Pastelowy zimowy outfit . Spódniczka, sweter hm
Serwus!

Ale zwlekała z przyjściem, ale zwlekała... ! Taka przez wszystkich wyczekiwana i wyglądana! Z uśmiechem na twarzy oglądałam zdjęcia Dziewczyn, które w śniegu już od paru tygodni dumnie prezentowały outfity. Z nieopisaną wręcz radością gdy tylko biały puch spadł pognałam naprzeciw mego domu aby zrobić chociażby parę zdjęć.
Mialam tylko dwadzieścia minut- statyw, telefon- dało się.
Często zimą chodzę w spódniczkach i najbardziej lubię te rozkloszowane. Ta ma ciekawy materiał, który jest obecnie bardzo na czasie oprócz winylowych i zamszowych faktur. Zasadniczo deseń jest bardzo w stylu retro, a nie od dziś wiadomo, że moda kręgi zatacza...
Dobralam do niej pozornie niepasujący sweter, który założony na spódniczkę stworzył bardzo dziewczęcy i spójny "cozy look".  Uwielbiam warkocze na zimowych pulowerach. Dla mnie to - obok czapek -synonim zimy właśnie! Traperki? A proszę bardzo wszak jak mam to być totalnie ja - taki but być musi!
Trochę odw niechcenia, na szybko powstała taka oto 'stylówka' (prawie cała z sieciówki). Jeszcze szybciej sfotografowana prezentuje się następująco.

Sweter , spódniczka - H&M 
Buty - Czas na buty
Czapka - Bershka

Pastelowy zimowy outfit . Spódniczka, sweter hm

Pastelowy zimowy outfit . Spódniczka, sweter hm

Pastelowy zimowy outfit . Spódniczka, sweter hm

Pastelowy zimowy outfit . Spódniczka, sweter hm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz