32 tydzień ciąży

32 tydzień ciąży, 32 tydzien ciazy


Serwus !

Już 32 tygodnie z moją Kruszynką. Nie będę oryginalna pisząc o tempie w jakim płynie czas...
Dobrawa we wtorek miała 1750 więc kawał Dzidzioszki i mimo, że brzuszek dość mały jak na prawie 33 tydzień to maluszek nie krępuje się wcale i tak potrafi się wypinać, że brzuch zamiast piłeczki przypomina kwadrat. 

Jest mnie nieco więcej, centymetrów przybyło, ale na kilogramy nie przekłada się to wcale ( od początku ciąży niecałe 2 kg). Mimo tego, że nie mam do dźwigania wiele dokucza mi ból krzyża, a rwa obecna jest od przeszło 10 tygodni. Nie narzekam, a podsumowuję i celebruję ten czas tak bardzo jak tylko się da. Z Mieszkiem nie robiłam sobie tylu brzuszkowych zdjęć więc teraz nadrabiam :).
Szczęście to dzieci! Tak ! JESTEM SZCZĘŚLIWA!


Piękny komplet bielizny z ręcznie wycinanej koronki znajdziecie na http://www.alex-brallet.com/
i mam dla Was rabat - na hasło EMI 20 - do 16 września 20% rabatu na wszystko!

32 tydzień ciąży, 32 tydzien ciazy


32 tydzień ciąży, 32 tydzien ciazy

32 tydzień ciąży, 32 tydzien ciazy

32 tydzień ciąży, 32 tydzien ciazy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz