Paryski szyk, MKTP i kolor blocking




Serwus!


Ostatnio sobie o różu pisaliśmy... W tym poście z lekka deja vu pachnie, ale że róż woń roztacza piękną - niczym wata cukrowa - można nim raczyć się bez końca!

Dziś propozycja delikatnego, minimalistycznego i bezpiecznego colorblocking, choć dla niejednej dziewczyny już tak energetyczny i soczysty kolor kombinezonu będzie wystarczająco odważny. To, że z czernią fuksja komponuje się wręcz wyśmienicie wie każdy. Ja postanowiłam nadać jeszcze letniego wydźwięku (oby pogoda była jak najdłuższej piękna) co by jesieni za szybko nie przywołać!


➡️Kombinezon⬅️


Wybrałam dodatki w kolorze pudrowego różu.

- Torebka od Hum-bag (w chwili obecnej przesyłka jest za darmo),

- Buty od CzasNaButy i kapelusz TomAndRose.

Sesja była w niezwykle modnej Zatoce Sztuki Beach Club, w której jest magicznie i tak pięknie, że będę teraz spamować zdjęciami z tego miejsca.

Kombinezon od MKTP Mój kraj taki piękny w przepięknym chłodnym odcieniu fuksji robi niesamowite wrażenie i muszę tutaj wspomnieć o fakcie, że kolor ten jest zdecydowanie łatwiejszy w zestawieniu z innymi kolorami niż czerwień. Mitem jest to, że nie można z nim łączyć innych intensywnych barw! Żółty, indygo, turkus oraz zieleń i fiolet ( za dwoma ostatnimi nie przepadam i JAK NA RAZIE nie mogę się doń przekonać) na tle fuksji prezentować będą się świetnie, widocznie i z pewnością zwrócimy na siebie uwagę. Dodatki w bieli i nude natomiast to zachowawczy i zawsze bezpieczny wybór.


Ostatnio bardzo polubiłam kombinezony, wiem że Wy również jesteście ich fankami. Bez żadnego wysiłku można poprostu wyglądać świetnie i to od rana do rana (bo i na imprezę nadają się świetnie )! Panie z ciążowym brzuszkiem odnajdą się w tym modelu równie świetnie - ja jestem w 33 tygodniu ciąży i brzuszek prezentuje się w nim właśnie tak.


Na ➡️ http://mojkrajtakipiekny.com/ ⬅️ jest w chwili obecnej promocja na niektóre letnie modele, a że lato trwa - zerknąc na stronę nie zaszkodzi!

MKTP to polska wysokopółkowa produkcja (pokażę Wam niebawem także inne propozycje z tego sklepu ) Najwyższa jakość materiałów i wykonania, zdecydowanie ubrania są warte swojej ceny!

Jak podoba Ci się look?












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz