Snake print



Serwus !

Ponownie dziś alert na print zwierzęcy, bo polubiliśmy się -co tu będę ukrywać.

 Kto z Instagrama?- to te zdjęcia (między innymi, bo jeszcze z ramoneską czekają z tego samego dnia) , które robiłam sobie sama ze statywu gdy byłam z Dobrawą na spacerze.  Często robię zdjęcia w taki sposób- nie zawsze mam obok kogoś, a trza sobie jakoś radzić :) .




  Sukienka ta pochodzi z butiku Look f.a.s.h.i.o.n


Muszę przyznać, że sukienka spodobała się nawet mojej przyjaciółce, a ona jest wyjątkowo na NIE jeśli chodzi o animal print. Iście zatem to komplement od persony antypanterkowej!

Kiecka pięknie układa się puszczona bez paska, ja akurat zebrałam ją w pasie, ale będzie świetna dla Pań, które mają troszkę brzuszka do ukrycia.

Ubrania w butiku są świetne, a ceny naprawdę rewelacyjne! Obecnie niezwykle modne oprócz kreacji panterkowych są dresy sweterkowe z warkoczem - mają oblędną cenę również.

Buty - czas na buty 

Co podoba Ci się najbardziej z butiku ?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz