Krem ze śluzem ze ślimaka, Superactive Naturali

krem ze śluzem ze ślimaka, naturali superactive




Dzień dobry!

Dzisiaj będzie kosmetycznie.
Krem od Naturalis Superactive otrzymałam do testowania jakiś czas temu. Jako kosmetolog wiem, że krem dobiera się do potrzeb skóry nie sugerując się przedziałami wiekowymi, a nawilżenie ( dobre nawilżenie to coś czego prawie każdej cerze trzeba). Przykładam ogromną wagę do preparatów jakie nakładam na skórę - zawsze patrzę w ingrediencje, byle czego nań nie zaaplikuję. Pielęgnacja jest dla mnie szalenie ważna i moje poczynania w tej materii są chyba dowodem na to iż robię to dobrze gdyż otrzymałam duży komplement od Pani, z którą korespondencję swą wymieniałam jakoby pod znakiem zapytania stawia czy osobą dobrą z racji na młody wygląd do testów jestem :). Bardzo mi miło - dziękuję!


Inny krem że śluzem że ślimaka miałam okazję kiedyś używać wiec teraz równie ochoczo stosowałam go 2x dziennie. Idealnie się wchłania dzięki czemu również i pod makijaż nadaje się świetnie. Zawsze powtarzam, że nawilżona skóra jest ładniejsza, promienna, lśniąca i intensywnego nawilżenia od kremu oczekiwałam. Odnośnie zmarszczek czy poprawy owalu twarzy sama wypowiadać się nie mogę gdyż takich problemów nie posiadam.

Producent obiecuje, iż skóra będzie jedwabiście gładka - potwierdzam i podpisuję się pod tym obiema rękami. Oczywiście nie można zapominać o tak ważnej rzeczy jak regularne złuszczanie martwych komórek naskórka dzięki czemu składniki głębiej mają szansę dotrzeć, a pielęgnacja jest relatywnie bardziej efektywna. Skóra zyskuje naturalny glow, jest odświeżona, wypoczęta.


Krem wygląda bardzo selektywnie (szklany matowy słoiczek), a dla mnie jako estetki jest to miłe dla oka i nie czuję awersji gdy po wnętrze jego sięgam. Choć muszę przyznać, że to tylko dodatkowy plus gdyż z racji na to, iż skład dla mnie zawsze jest pierwszorzędny- byłabym w stanie "przełknąć" mało gustowne opakowanie. Zapach przyjemny, subtelny.

Polecam ten produkt wszystkim (także panom), dla których priorytetem jest dobrze nawilżona, zdrowo wyglądająca i jędrna skóra. Zmęczone cery polubią się z nim i ważne jest też to (dla osób korzystających z usług medycyny estetycznej tudzież kosmetologii) iż krem jest bardzo delikatny i neutralny wiec z powodzeniem może być stosowany między różnymi zabiegami.

Mieliście okazję stosować kremy na bazie wyciągu że śluzu ślimaka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz