Zegarek David Lenox, Watchzone

maxi dress, długa sukienka, zegarek srebrny, watchzone


Serwus!

Taki piękny zegarek David Lenox wybrałam od Watchzone. Całego srebrnego jeszcze nie miałam, a urodą tego modelu zostałam urzeczona od początku! Duży i zdecydowany, minimalistyczny, lekko zakrawa o męski ( a raczej dość znacznie 😍), ale w zegarkach ogromnie lubię te cechy!

Mimo, iż jestem szczupła, a obwód mojej ręki zawsze nakazuje zdjąć "dobrych parę" ogniw to przeważnie celuję w spore tarcze! To totalnie me gusta i wiem, że sporo z Was także nie stroni od takich modeli. Zegarek ( znając gusta właściciela) to jeden z tych prezentów, które zawsze się sprawdzą i nigdy nie znudzą, a zawsze mile zaskoczą!


Pokaże go Wam jeszcze, bo jest się czym zachwycać!

Koniecznie sprawdźcie ofertę gdyż posiadają w sklepie selektywne produkty Kors czy Cluse.

Ten zegarek to zdecydowanie mój ulubiony dodatek na wiosnę i lato!

maxi dress, długa sukienka, zegarek srebrny, watchzone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz