Czarny bomber jacket




Serwus!

Uważam, że taką uniwersalną czarną bomberkę powinna mieć w szafie każda Pani. To taki rodzaj ubrania, który ma pod sobą każdy trend, kierunek w modzie czy nurt.
Będzie zawsze na czasie i nawet gdy założysz biały t-shirt, jeansy i taką właśnie kurtkę - zawsze będziesz wyglądać świetnie! Nakrycia wierzchnie to tak jak buty moja słabość, przyznam że mam ich bardzo dużo, ale zawsze z sentymentem wracam do basicowych kurteczek. Miła w dotyku skajka, ściągacze, które uwielbiam, wykonana naprawdę starannie. I tylko do jednego mogę się przyczepić - w zimie nie ponoszę no chyba, że pod kurtkę.
Główną rolę na zdjęciach odgrywa rzecz jasna Jawa z 60 roku, jest jeszcze do dopieszczenia wszak z motocyklami jak z kobietami. Motocykle zawsze były moją największą miłością i nieopisaną pasją,  Jeśli ktoś wykaże zainteresowanie - chętnie rozwinę ten temat z należytą dla mnie rzecz jasna kobiecą gracją. Jawa to klasyk, rarytas i obiekt zazdrości niejednego freaka motocyklowego. Wedle mojej bardzo surowej opinii - takie połączenie wygląda obłędnie. Co o niej sądzisz? Jak się prezentuje?


                              Bomber jacket/ ramoneska - Selfiestyle , Allegro 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz