Różowe akcenty na zimowej parce




Serwus !
Na tą kurtkę spoglądałam ukradkiem od dwóch sezonów. Różowych kapturów było trochę w zeszłym roku, ale finalnie nie było mi z nimi jednak po drodze. Podobała mi się bardzo, ale chciałam uniknąć powtarzalności i co drugiej osoby w niej - jak to miało miejsce z kurtką Lewandowskiej.
I o ile parka to dość popularny model kurtki, który nota bene uwielbiam to jednak jest bardzo neutralny (wówczas nie rzuca się tak w oczy jej periodyczność !) to w połączeniu z widocznym akcentem nie można nie zwrócić na nią uwagi! O dziwo okazało się ,że wcale ( przynajmniej u mnie ) wiele osób nie chodzi w nich. Wybór mój wiec od razu padł na tę bardzo , bardzo ciepłą parkę z oferty www.goodlookin.pl .

Na instastory rozwodziłam się nad jej urodą- w środku niczym koc, miękka, miła i bardzo mięsista. Konkretna i typowo dla zmarzlucha! Połączenie koloru khaki z fuksją jest obłędne, a futrowy kaptur naprawdę zwraca uwagę. Podoba mi się ogromnie, że militarny styl przełamany jest słodkim ale nie przesłodzonym detalem. Długa i za do niebywały plus -przynajmniej ja nie lubię zimą krótkich kurtek.
Podoba Ci się?


Kurtka - Goodlookin
Spodnie, czapka - Bershka
Buty- Soluel










1 komentarz: