Plecak bao bao SuperGalanteria



Serwus!


Motyw torebek bao bao bardzo mi się podobał od dawna i chodziłam koło cudeniek z zainteresowaniem. Kiedy o nich zapominałam - napotykałam w sklepie propozycje stylizowane na bao bao. Zawsze coś mi się nie podobało. Oryginalne trójkąty maja horrendalne ceny, a torebki robione w deseń bb nie porywały mnie w ogóle, tudzież elementy miały tak słabą jakość, że odklejały się w palcach...

Po około dwóch latach poszukiwań - tych świadomych i przypadkowych gdy na wystawie pozornie tylko do mnie uśmiechała się taka propozycja- znalazłam plecak. Parę maili i jestem właścicielką uroczego plecaka z motywem, który od tak dawna mi się marzył.

SuperGalanteria.pl ma w ofercie właśnie bardzo kobiecy, zgrabny plecak, a dla mnie jako mamy Księcia Perszinga Mieszka 🤗👑to rozwiązanie idealne! Wygląda obłędnie, a do tego bardzo pojemny. Zwracam uwagę na detale. Wykończony z należytą starannością, nie ma mowy o żadnych nitkach czy odklejających się trójkątach. Myślę, że może być fantastyczną alternatywą dla studentek, którym znudził się tradycyjny shopper, które nota bene firma również posiada.

Jak się podoba Wam taka propozycja? Jak to ja - sprawdziłam go na moto i dla mnie taka forma jest dodatkowo użytkowa że względu, iż mogę zabrać go ze sobą również na mój jednoślad. Tym razem moim towarzyszem była Jawa z 60 roku. Dwa rarytasy i jest... pysznie :)



Zerknij koniecznie na cenę - naprawdę bardzo atrakcyjna! (oczywiście plecaka 😉)

www.supergalanteria.plhttps://supergalanteria.pl/






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz