Mysterious Straps - seksowny i niebanalny dodatek do bielizny

Dzień dobry.

Dzisiaj post bardziej intymny, ale jak wiecie i takich tematów się nie boję jeśli są ujęte estetycznie i ze smakiem. I owszem - epatować golizną można tanio i ordynarnie, a mozna wyeksponować bieliznę gustownie i harmonijnie. Zdecydowanie jestem oddana drugiej opcji.

 Paseczki do stanika dodadzą charakteru bieliźnie, a ładnie podkreślone będą ciekawym elementem stylizacji. Bardzo kobiece, wyglądają pięknie nawet na małym biuście jaki ja posiadam.  Koncept świetny wszak można zmodyfikować swój stanik szybko i efektownie! Strapsy do biustonoszy to nie jedyna oferta firmy-  pragnę przedstawić Wam także pas ->- Harness Lolita - . Jestem osobą odważną, która raczej nie boi się eksperymentować w kwestiach ubioru. Jeśli  jednak coś mi się nie podoba najzwyczajniej w świecie tego nie założę i nie ma znaczenia fakt, iż coś jest modne.
Bardzo podoba mi się to, iż może grać główną rolę w stylizacji, ale może być też zupełnie niewidocznym niuansem, o którego posiadaniu wiemy tylko my... to bardzo seksowne.
Dlaczego by nie odzobić dolnej części ciała czymś ładnym, czymś analogicznym do tak popularnych ozdób stanika? Akurat jeśli chodzi o mnie to mały biust rekompensują mi kształty talii, pupy i nóg wiec strzałem w dziesiątkę dla mojej osoby okazały się te strapsy.  Ostatnio założyłam je na sukienkę - zajrzyj na mój Instagram gdyż tam wrzuciłam taką stylizację. Jak Ci się podoba takie urozmaicenie detalami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz