Woskowane legginsy imitujące skórę

Serwus!

Legginsy to mój ulubiony typ spodni. Ostatnio Me&Jan wypuścił nowe świetnie imitujące skórę woskowane cuda. Miałam okazję otrzymać je przedpremierowo.
Świetny materiał, bardzo elastyczny i rewelacyjnie naddający się, idealnie okalający nogi i pupę. Podwójny puszap to (jeśli nie wiecie) bardzo lubiany przeze mnie "poprawiacz pupy". Od razu kiedy przyszły założyłam je i smigałam w nich cały dzień włącznie z ogarynaniem domu. Muszę przyznać, że wynikało to z faktu, iż zapomniałam przebrać się w dresy - aż tak są komfortowe w noszeniu, a nie jest to wcale takie oczywiste przy tego typu materialach. Więc wielki plus również i za to, bo dla mnie jak i wielu kobiet liczy się (oprócz wizualnych aspektów) także i komfort. Pieknie zmieniają delikatnie swój odcień w zalezności od kąta padania światła jednak kolor pozostaje ciągle w tendencji głębokiej czerni. Standardowo noszę S jednak w tych woskowanych mam M i jest dobra.
Co sądzisz o tego typu spodniach?

Legginsy-  Me&Jan
Kurtka- Top Ubrania








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz