Welurowe legginsy Polly, skórzane pushup Kayla, BasBleu


Serwus!

Z pewnością słyszeliście o spodniach czy legginsach firmy Bas Bleu, które reklamuje piękna Natalia Siwiec. I ja miałam okazję przekonać się o ich wyjątkowości. 
Akurat dziś chcę pokazać Wam dwie pary (na resztę przyjdzie czas).

Welurowa Polly to bardzo ciekawe połączenie złotych, grafitowych i czarnych kolorów, które dają piękny efekt moro- ale takiego w stylu glamour ze względu na swój poblask właśnie. Faktura bardzo ciekawa-krótkie włoski aż proszą się aby dotykać się po nogach tudzież gdzie indziej;-) a na pupie dodatkowo małe urocze kieszonki. 300 DEN-mocne, wytrzymałe, elastyczne.

Kayla to skórzana propozycja w wersji pushup. Co ciekawe firma posiada jeszcze takie, które pupę zmniejszają-tymi  akurat nie byłam zainteresowana z racji, iż uwielbiam swoją wypukłą szanowną. Co prawda płaska pupa nigdy nie wyglądała ładnie, nie jest estetyczna, tak samo w przypadku bardzo duzej wszak skrajności nie są smaczne jednakże ja widzę zastosowanie tych zmniejszających. Wracając do mojej Kayli-naddaje się świetnie i rewelacyjnie opina.  200 DEN w postaci skórzanego materiału daje optymalne właściwości legginsów.

Legginsy- Bas Bleu 
Ramoneska z haftami- Top Ubrania
Buty - Attaria









1 komentarz: