Miody z dodatkami- istna fuzja smaków

Miód, miod, miody aromatyzowane, miód z dodatkami, miód z owocami, miód z czekoladą



Serwus!

Dziś będzie zdrowo, dziś będzie smacznie!
Co więcej - z zaszczytem prezentuję rodzime produkty i duma mnie rozpiera, że okolice moje w tak szlachetne rzeczy obradzają!
Pasieka Dębowa - to o niej mowa.


Co prawda znaczną część paczki, którą otrzymałam w lutym już zjedliśmy, ale dzięki temu możemy się doń ustosunkować i swoją opinię wyrazić, gdyż nie polecam niczego co nie sprawdzę. Zdjęcie więc jest dość okrojone - u smakosza nic co dobre długo się uchować sie może :) Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe😉.


Innowacyjność i nietypowość tych miodów na tym polega, iż są łączone z owocami tudzież czekoladą. Nieznany dotąd aromat wynikający z kombinacji składników powala - herbatę odtąd traktuję już tylko tymi miodami. Owoce z miodem to czysta ambrozja.
Mieszka kurowałam nimi także w czasie chorób, a jego ulubionym zdecydowanie jest ten z maliną.


Istna fuzja smaków!

O ile owoce i miód brzmiało to dla mnie interesująco to czekolada w miodzie ( plus opcjonalnie inne składniki) powodowały we mnie dość nieufne podejście. Wątpliwości jednak rozwijały się w momencie gdy posmakowałam tej kombinacji . Fakt, że jest bardzo bardzo słodkie był oczywisty, ale mała ilość intensywnie aromatyzuje napój. To jest naprawdę smaczne! To nie tylko moja opinia, gdyż małymi niezwykle uroczymi słoiczkami obdarowałam bliskich aby mogli także skosztować takiego rarytasu!

Uważam, że zestaw miodów może być świetnym prezentem nie tylko dla osób ceniących zdrowie czy nietypowe upominki.

Mieliście styczność z tak kapitalnym pomysłem na miód?

Polecam!
https://www.facebook.com/pasiekadebowa/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz