Pudrowo różowy post

spodnie culotte, spodnie typu culotte, mokasyny




Serwus!

Choć deszczowo, choć nie za przyjemnie na dworze przychodzę dziś że słodkim pudrowym różem. Mam do zaprezentowania Wam parę rzeczy w tym rozweselającym kolorze. Postanowiłam, że post będzie składową czterech firm, z którymi miło mi się współpracuje, a i wszystko ładnie w całość się łączy.

Zamszowe mokasyny od pantofelek24.pl ostatnio non stop męczę i gdyby nie to, że dziś pada - chętnie wskoczyłabym w nie i teraz. Otrzymałam je parę miesięcy temu, ale ze względu na pogodę musiałby czekać na lepsze dni. W środku bardzo miękkie - to jakby poduszka powietrzna :). Wygodne i piękne- tego oczekuję od butów.


Spodnie typu culotte to mój nowy nabytek od Centrum Odzieży Nowej i Używanej - jeszcze z metką ( New Look). Myślę, że wyglądają obłędnie także do tych mokasynek.

Bomberkę od http://www.bydesign-store.com/ także otrzymałam chwilę temu, ale wiadomo jak to u mnie- nie polecę jeśli nie sprawdzę 😊. Mimochodem okazało się, że mam całkiem sporo ubrań w tym kolorze na ciepły sezon - idealnie wiec pasuje mi ona do mojej garderoby. Rękawy są skajkowe w odcieniu rosegold.



Na koniec cienie od Annabelle Minerals w pastelowych kolorach. Jakże miło się nimi maluje! Lubię delikatne cienie, niczym woalka i te takie są. Czuję się dopieszczona gdy nakładam je rano. Trzymają się cały dzień - zawsze na lekko mokrą powiekę je aplikuję.

Jak Wam się podoba różowy post? :)

zamszowe mokasyny, zamszowe baleriny, pudrowe baletki, pudrowe buty, buty z ćwiekami

zamszowe mokasyny, zamszowe baleriny, pudrowe baletki, pudrowe buty, buty z ćwiekami

zamszowe mokasyny, zamszowe baleriny, pudrowe baletki, pudrowe buty, buty z ćwiekami, różowa bomberka, pudrowa bomberka, pudrowa bomber jacket, bomberka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz