Marine Maxidress




Serwus!

Kiedyś nie nosiłam takich długości, ale od lat maxi jest dla mnie nieodłącznym atrybutem lata. Do tego jeśli jest w typowo marinistyczne biało-granatowe paski - totally in love!


Sukienka pochodzi ze sklepu Pakuten i naprawdę robi wrażenie! Wspominałam, że z prasowaniem mi nie po drodze? Ten materiał nie dość, że nie gniecie się, to potocznie się wyrażając - nie ugotujecie się w nim. Sukienka to jeden z bestsellerów sklepu warto woec przyjrzeć się jej bliżej. To seraficzna propozycja dla Pań z brzuszkiem!

Te buty dobrze znacie z instasnapa wszak mówiłam o nich po stokroć i nie tylko przeze mnie okrzyknięte najwygodniejszymi koturnami! Soluel. Ten model jest w wielu sklepach, ale Soluel z ceną zawsze jest o krok do przodu i również te sandałki są tańsze niż w większości butików.

Tak, wiem, że koturn ma taką specyfikację, że 'z natury' poszczycić się może wygodą. Jednak jeśli mowa o takiej wysokości ( są naprawdę wysokie) to przestaje już to być takie oczywiste. Ileż to razy mamy do czynienia z pozornie ładnym i komfortowym butem, a tymczasem podeszwa jest tak wąska, że utrzymanie się na takim sandale porównać można do chodzenia na wysokości po linie. I oprócz faktu, iż wysokość taka może być fajna i porządana ( dlatego kupujemy koturny) żadnych innych plusów człowiek znaleźć nie może...

Świetnie wyprofilowane, wygodne i bywało, że od rana do wieczora parę dobrych km w nich robiłam, piękne i uniwersalne!

Jak zawsze w Soluel https://allegro.pl/uzytkownik/Soluel_?order=M buty są korzystnych cenach, a że wiele kobiet wyznaje zasadę "ZAWSZE O JEDNĄ PARĘ ZA MAŁO"😉 dlaczego nie korzystać z takiej możliwości jaką oferuje sklep?



Sukienka - Pakuten

Buty - Soluel






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz