Pastelowo mi!



Serwus!

Poniedziałek! Nowy tydzień- nowe możliwości!
Lato trwa i kiedy nie wybierać pasteli jak właśnie teraz?! O tym, że gloryfikuję koronki i falbanki pisałam już nie raz. Podobnie ma się to do kwestii różu. Zdecydowanie pudrowy i fuksja są moimi ulubieńcami jeśli miałabym wskazać odcień.


Przepięknej urody sukienka, która mile podkreśla ciążowy brzuszek jest szyta tak, że przyjmie jeszcze więcej takiego słodkiego ciężaru przy czym nie poszerza w najmniejszym nawet stopniu. Biała kreacja pochodzi z Luxury Brands i jest spod metki PrettyLittleThing aż prosi się by zestawić ją z dodatkami w kolorze marshmallow!

Tak więc dobrałam do niej uroczy, poręczny kuferek ( naprawdę jest pakowny) od Łap Torbę. Ah jak ja uwielbiam połączenie ze złotem! Te kolory naprawdę do siebie idealnie pasują. Pamiętam czasy kiedy buty dobierało się kolorem do torebki, a potem przez chwilę było to passe. Całe szczęście od lat latecznych panuje dowolność w tej kwestii, a ja akurat lubię jak galanteria ze sobą koresponduje.
Na kod "trendylark5" otrzymacie do końca sierpnia w sklepie 5%rabatu.

Pudrowe czółenka od CzasNaButy idealnie wpisują się w całość i muszę przyznać, że choć butów mam multum to takich lekko zakrawających o retro- nie. Z resztą - butów nigdy za wiele, ale zawsze o jedną parę za mało!

Pudrowy zegarek, pudrowe bransoletki? A jakże, a dlaczego nie! Pasuje i czuję się w tym świetnie, bo najważniejsze to ubrać się zgodnie z sobą, a nie przebrać się!

Torebka - Łap torbę
Buty - Czas na buty






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz