Styl Tom and Rose

flatlay, flat lay, styltomandrose, nerka, saszettka, moda biedronka


Dzień dobry!

Spieszę z informacją, pewną wiadomością, bo wiem, że rzeczy te rozchodzą się jak świeże bułeczki!
Przyznam, że nie miałam pojęcia o tym jak ciekawe produkty na dziale tekstylnym ma w swej ofercie Biedronka.


Sama koło nich zapewne przeszłabym z pełnią arogancji, ale w momencie kiedy one same do mnie przyszły- zdziwiłam się bardzo jak są fajne! Torbę, którą między innymi otrzymałam pokazałam Wam wczoraj, a buty (tak wiem - butomaniak ze mnie...) i nerka ( jeszcze dwie inne czekają na prezentację :) ) zagościły dziś na #flatlay i z pełnią gracji prężą się, swe wdzięki dumnie prezentując.

Seria odzieży i akcesoriów Tom&Rose bardzo mile mnie zaskoczyła- przede wszystkim ceną i modnym designem. Buty zakupiła moja przyjaciółka tak jej się spodobały ( u mnie w rejonie chyba są już wymiecione gdy tylko o nich powiedziałam), a za tą nerką dla niej oblatałam całe Wejherowo. Jednak jak na pełnoprawnego ptaka przystało - ustrzeliłam sztukę jedną "Magdową" i w pełni radości wyfrunęłam ze zdobyczą 😉😁.
Sprawdziłam ceny gdyż sama byłam ciekawa jak one kształtują się: buty - 40 zł , torba - 30 zł ( tej w kotwicę u siebie nie widziałam już też ), nerka 15 zł.

Wiele znajomych ze sfery blogowej podziela moje zdanie warto więc i swoje wyrobić tym bardziej, że naprawdę fajne rzeczy można upolować. Z pewnością wyglądają na drożdże, a to naprawdę sympatyczne ze strony dyskontu, że każdy na modny look może sobie pozwolić!
Jutro planuję zakup szortów w kolorze khaki lub brązu i srebrnych klapek korkowych, których w mojej przesyłce nie było, a koniecznie muszę je mieć ;) i wiem, że będzie to świetnie wydany przysłowiowy grosz (chyba każde za 30 zl ).

Znacie kolekcję odzieży http://tomandrose.pl/ ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz