Strój kąpielowy FEBA





Serwus!

FEBA to firma produkująca modę kąpielową od dwudziestu lat, ale do tej pory nie miałam okazji nosić bikini od tej firmy.
Również Panie w ciąży będą w nich prezentować się pięknie tylko pamiętajmy aby nie opalać się w tym stanie. Wczoraj byłyśmy z Przyjaciółką na plaży ( niestety nie można było się kąpać) i korzystając z okazji Magda cyknęła mi parę zdjęć.


 Mogę w koło Macieju powtarzać, iż wielbiam polskie produkcje za misterność, jakość i artyzm. Tu nie jest inaczej - światowy poziom i obłędnie wysoko postawiona poprzeczka przez firmę są gwarantem sukcesu i zadowolenia klientek. Idealnie skrojone, perfekcyjnie wykonane z dbałością o każdy szczegół i zdecydowanie warte swej ceny!
Gdy wybierałam swój strój doznałam jakże miłego oczopląsu, bo mnogość projektów jakie oferuje firma powala i tu świetnie sprawdza się zasada wedle której od przybytku głowa nie boli, a klient o tyle większy wybór ma! A trendów w Feba jest co niemiara - od jednokolorowych basicowych, po boho, romantyczne z falbankami i seksowne z finezyjnymi paseczkami, z printami, sportowe, glamour, bikini, jednoczęściowe... 

 Zdecydowałam się na majestatyczną czerń, podkuszona strojem Przyjaciółki w takim kolorze, który niedawno jej kupiłyśmy.
Ogromnym plusem jest to, że Feba szyje także stroje w większych rozmiarach, więc także Panie plussize mogą wyjść modnie na plażę.   Bez problemu zaopatrzymy się tam gdy mamy mały obwód ( ja standardowo noszę 60 , max 65 pod biustem) przy większym biuście i odwrotnie!

 https://sklep.feba.pl/pl/p/Kostium-kapielowy-dwuczesciowy-F21C470/384 to mój strój i jest idealnie skrojony, wygodny. Model ten ma zakryte majteczki, które nie odznaczają się na pupie i stanik z możliwością wyjęcia poduszeczek.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz