Zegarek TrendyKiss, Bransoletki AngelBright



Serwus !

Dzisiaj #details i jak to ja nazywam #sroczypost.

Zegarek, który dostałam od TrendyKiss , TrendyElements z czarną i bardzo charakterną tarczą jest w moim posiadaniu od około 3 tygodni, ale od razu zaskarbił sobie moją sympatię. Płaska tarcza, złota bransoleta, logowane detale na zegarku sprawiają, że robi wrażenie i zdecydowanie jest wart swojej ceny.


http://www.trendyelements.com/fr/119-iris-tmg10095-20.html

Wydałabym 400 zl za tak ładny i casualowy zegarek. Oczywiście wybrałam dużą tarczę ponieważ jak wiecie - gustuję w zdecydowanych i widocznych czasomierzach.

O Lubię Błyszczeć - Biżuteria Angel Bright pisałam już, a dzisiaj chciałam zaprezentować zestaw bransoletek z agatu błękitnego ze srebrnymi charmsami. Wyglądają bardzo przyjemnie i taką też mają cenę - koniecznie zerknij.

https://pl.dawanda.com/…/108631243-bransoletki-agat-blekitn…

Wycelowałam tym razem turkusy i niebieskości, gdyż nie miałam takiej biżuterii w swoich zbiorach. Są totalnie letnie i świetnie podkreślają opaleniznę.

Jak podobają Ci się detale?

Okulary PaczePacze.pl












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz