Marinistyczny look, marka premium i sieciówka razem

marynistyczny look, koszula marynarska, pinup girl, pin up girl, torba letnia


Dobry wieczór,

Chyba wszyscy już spią? Miałam dziś jeszcze bardziej intensywny dzień niż zazwyczaj- stąd pozwalam sobie przychodzić o tej porze.

Na szybko tak jak zdjęcia dziś robiłam :) - postanowiłam połączyć w stylizacji markę premium z "sieciówkową". Koszula Lisa Campione Yacht Club Clothing z torbą http://tomandrose.pl/


Campione to marinistyczny casualowy sznyt, marka szczycąca się niepowtarzalnoscią oraz niezwykle wysoką jakością ubrań. To cudowny balans między modą, wygodą, sportem, a wszystko o 'jachtowym zabarwieniu'. Osoby ceniące wyselekcjonowane rzeczy nie będą rozczarowane tą marką- obiecuję !

Torba z sieciówki - Biedronka - z najnowszej kolekcji http://tomandrose.pl/świetnie uzupełnia mój marynarski look. Zmieści duuuużo letnich akcesoriów!
Przynajmniej ja noszę w torbie zawsze cały świat 😏😉

marynistyczny look, koszula marynarska, pinup girl, pin up girl, torba letnia

marynistyczny look, koszula marynarska, pinup girl, pin up girl, torba letnia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz