Paolo Peruzzi - galanteria skórzana według modocyklistki





Hej kochani!


Jak wiecie moją ogromną pasją są motocykle! Dość często prezentowałam na moim blogu różne stylizacje, które były inspirowane albo motoryzacyjną modą, albo stylem casualowym, który dopasowywałam do komfortowej jazdy na motorze. Jednym z podstawowych cech stroju na motocykl powinno być bezpieczeństwo, ale dla mnie oprócz tej oczywistości ważny jest oczywiście wygląd (w końcu jestem kobietą :) ) jak i również...komfort jazdy na którym chcę skupić się w dzisiejszym poście!


Podczas użytkowania jednośladu ważne jest, aby możliwie nic nie rozpraszało naszej uwagi, dlatego wszystkie niezbędne akcesoria chowam albo w kurtce albo w akcesoriach odzieżowych, które zabieram ze sobą w trasę! Mam tutaj na myśli przede wszystkim wygodny plecak, albo saszetkę nerkę.
Ostatnio bardzo spodobał mi sie styl retro (nie wiem może powoli staję się melancholijna :P) i złapałam się na tym, że coraz częściej przeszukując różne strony zwracam uwagę głównie na produkty właśnie w klimacie vintage.

Dzieci kwiaty, wolność, beztroska to wszystko kojarzy mi się z klimatem retro oraz...jazdą na motocyklu! Dla mnie to idealne połączenie. Chciałam dzisiaj Wam przedstawić kilka produktów, które idealnie będą odnajdywać się w motocyklowej modzie jak i również świetnie sprawdzą się podczas noszenia na co dzień.

Plecak vintage nie tylko dla faceta!


Jak wiecie lubię łamać style i konwenanse i nie zwracam uwagi czy dany produkt jest przewidziany dla mężczyzny czy kobiety, jeżeli coś mi się podoba to po prostu to biorę!
Dzisiaj chciałam pokazać Wam bardzo fajne plecaki Paolo Peruzzi w klimacie vintage.

Dwa pierwsze modele to zdecydowanie damskie plecaczki, które idealnie pasują mi na Hondę (mieszczę w nich wszystkie podstawowe niezbędniki), a dwie następne propozycje to fajne rozwiązanie dla Ciebie...i Twojej drugiej połówki! 






Fajne, uniwersalne plecaki teoretycznie męskie, którymi możesz się wymieniać ze swoim facetem (tak jak robię to ja).

Co ważne plecaki są wykonane z bardzo fajnej, grubej skóry właśnie w klimacie retro w połączeniu z takim mocnym technicznym materiałem. Ja wybierając produkty na motocykl przede wszystkim szukam rzeczy trwałych i dobrych jakościowo, dlatego właśnie zdecydowałam się na wybór tych plecaków skórzanych, a biorąc pod uwagę fakt, że marka otrzymała w tym roku tytuł Męskiej Marki Roku 2018 to możecie mieć pewność, że produkty są trwałe i modne!


Nerka dobra na wszystko!


Dodatkowo do plecaka dobrałam sobie w tym samym kolorze skóry naturalnej nerkę, w której wożę portfel i dokumenty. Całość świetnie prezentuje się z butami ćwiekowymi w klimacie vintage.

Saszetki na pas to również mój mały fetysz. Uwielbiam nie tylko te kobiece biodrówki ale również te bardziej rasowe.

Jeżeli nie do końca jest to wasz styl, to jeżeli chcecie się wyróżniać w tłumie to Paolo Peruzzi przygotowało również ofertę nerek w bogatej gamie kolorystycznej wykonanych z kolorowych skór włoskich.
Mi do gustu najbardziej przypadła czerwona i chyba się na nią skuszę!




Wszystkie zaprezentowane plecaki i saszetki (oraz wiele innych produktów takich jak torby męskie czy portfele i torebki damskie też w klimacie vintage) możecie nabyć na stronie producenta



Ps. Mam również dla Was małą niespodziankę! Jeżeli na stronie przy zakupie wpiszecie kod

10PROCENT to otrzymacie zniżkę na zakupy w tej kwocie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz