Świece zapachowe Bispol Candles

pachnące świece, świece zapachowe


Dzień dobry!

Dziś pięknie pachnący post za sprawą świec od Bispol Candles- naszej rodzimej produkcji!

Potężna paczka tak pachniała gdy ją otworzyłam, że zapach notabene unosi się do dzisiaj u mnie w domu! Uwielbiam klimat w moim domowym zaciszu i wszystko co jest w stanie podkręcić ten efekt. Jako, że jestem fanką rzeczy ładnych - ważna jest dla mnie także aura przytulnej woni w czterech kątach.

Świece, patyczki, dyfuzory i woski zapachowe takie produkty znajdziecie w ofercie tej rodzinnej firmy. Bispol kreatywnie i z zaangażowaniem podchodzi do produkcji świec wychodząc naprzeciw najnowszym trendom i technologiom w tej materii, jednocześnie kultywując rodzinne konwenanse i kulturę.

Różnorodność świec pod względem zapachów, kolorystyki czy designu daje możliwość komponowania ich wedle własnego uznania, tak aby subtelnie wpasowywały się w wystrój wnętrza bądź były widocznym i zdecydowanym jego akcentem.
Szkoda, że poprzez artykuł nie można uraczyć zapachem, bo nie omieszkałabym wiec nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić do zapoznania się z tymi pachnidłami!



pachnące świece, świece zapachowe

pachnące świece, świece zapachowe

pachnące świece, świece zapachowe

pachnące świece, świece zapachowe

pachnące świece, świece zapachowe

pachnące świece, świece zapachowe






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz