Białe ażurowe espadryle Soluel

flatlay, białe espadryle, ażurowe espadryle, białe buty na lato, espadryle w kwiatki


Dzień dobry!

Wczorajsze zdjęcia nad morzem wyszły bajecznie. Jestem zakochana w Bałtyku i zdecydowanie tu gdzie mieszkam to moje miejsce na ziemi.

Espadryle z pięknie haftowanego, ażurowego wierzchu pochodzą od mojego ukochanego Soluel . Totalnie wygodne, piękne, a na zdjęciach produktowych udało mi się uchwycić to, że materiał jest metaliczny! Ten model pojawia się w wielu sklepach, świetnie się sprzedaje, ale oczywiście
https://www.instagram.com/soluel_/
miażdży konkurencję ceną- warto więc zerknąć w ich asortyment.

Uwielbiam trawiaste podeszwy, które z bielą idealnie wprost korespondują. Urocze i dziewczęce i wiecie co? Podoba mi sie wiązanie na kostce - kupiłam taśmę w kolorze podeszwy taką jakby parcianą, ale bardzo miękką i włożyłam w dziurki za piętę. Wygląda to świetnie, a tak prostym DIY można zmienić look nie tylko samego buta, a całej stylizacji.

Przy najbliższej nadarzającej się okazji pokażę efekt finalny połączenia tasiemki i tych pięknych espadryli https://allegro.pl/uzytkownik/Soluel_?order=m


Sukienka i kombinezon - najnowsza kolekcja La mu moda
Kuferek- prywatny ( pytacie o niego często - sama nie wierzę, ale ma prawie 40 lat )

flatlay, białe espadryle, ażurowe espadryle, białe buty na lato, espadryle w kwiatki

flatlay, białe espadryle, ażurowe espadryle, białe buty na lato, espadryle w kwiatki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz