Wzorzysta maxi sukienka Bonprix

maxidress, sukienka maxi, długa sukienka , letnia sukienka, boho sukienka, bohostyle, hiszpanka, ponsy


Serwus !

Jest gorąco - uwielbiam taką pogodę! Druga sukienka, którą chciałam Wam pokazać od bonprix mimo, iż jest długa to zrobiona z fantastycznego chłodzącego materiału, który na dodatek w ogóle się nie gniecie! Przyznać się kto nie znosi prasować?!


Finezyjny hiszpański dekolt, który można nosić na dwa sposoby - na ramionach jak na zdjęciu lub pod pachami- będzie kuszący dla zwolenniczek wykończeń tego typu. Mimo, iż sukienka jest zapinana wokół szyi nie czuję się w niej w ogóle skrępowana. Idealna długość, gumka w pasie, do której można dołożyć pasek wedle uznania no i ten obłędny nogi wzór! Nie mam żadnej sukienki w ten deseń, a muszę przyznać, że zielonożółty print jest niezwykle ciekawy.

 Gram tu w zielone i na dodatek totalnie hiszpańsko ma być wiec dodałam moje ukochane również hiszpańskie skórzane Ponsy Avarcas Polska i zdecydowanie są wygodniejsze od wszędobylskich Birkenstocków! U nas są to buty niszowe, mało znane i bardzo selektywne co z jednej strony mnie cieszy gdyż są bardzo komplementogenne i nie widziałam nigdy aby ktokolwiek takie miał, a z drugiej chciałabym aby każda wiedziała, że w tych butach chodzi się jak "po chmurach" i mogła rozkoszować się nimi... Nie za dużo tej zieleni! Bo kiedy jak nie kolorem podkreślać optymizm płynący z jakże pięknej posty roku!


Hiszpański look nie tylko być musi czerwony - (zieleń jakże pięknie oddaje też tego uroki), ale zdecydowanie równie mocno ognisty!

Sukienka = Bonprix
Buty - Avarcas 

maxidress, sukienka maxi, długa sukienka , letnia sukienka, boho sukienka, bohostyle, hiszpanka, ponsy

maxidress, sukienka maxi, długa sukienka , letnia sukienka, boho sukienka, bohostyle, hiszpanka, ponsy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz