Złoty zegarek Guardo z perłową tarczą.

złoty zegarek damski, złoty zegarek męski, złoty zegarek, duży zegarek, zegarek na bransolecie, damski zegarek , zegarek guardo, zegarki guardo, guardowatches


Dzień dobry!

Wam też tak ten tydzień szybko leci? Ostatnie dni przeleciały mi jak przez palce... remont w końcu sfinalizowany i dopiero od dziś ostatecznie odpoczywam po remontowym rozgardiaszu delektując się nowymi wnętrzami.

Chciałabym Wam pokazać kolejny piękny zegarek do mojej kolekcji, który otrzymałam ze sklepu Guardo Watches. Złota bransoleta z dużą tarczą z masy perłowej, która mieni się niczym wnętrze niektórych muszli morskich. Uwielbiam spore zegarki i chyba po moich poprzednich postach widać to doskonałe. Ten jednakże z racji na elegancko mieniącą się tarczę nieco wypisuje się z konwencji lekko męskich designów, do których pałam sympatią. Zaskoczenie to i dla mnie, bo podoba mi się szalenie, a i jest miłym urozmaiceniem.


Bardzo elegancko i godnie się prezentuje i na uwagę zasługuje także fakt, że firma z powodzeniem łączy wloski design z japońską jakością! Idealny do każdej stylizacji - od sportowego looku, przez casualowy czy elegancki. Warto przyjrzeć się marce bliżej tym bardziej, że mam dla Was niespodziankę- na hasło " trendylark " do końca czerwca każdy otrzyma -10% oraz darmową dostawę .

Jak Wam się podoba ten zegarek?

złoty zegarek damski, złoty zegarek męski, złoty zegarek, duży zegarek, zegarek na bransolecie, damski zegarek , zegarek guardo, zegarki guardo, guardowatches

złoty zegarek damski, złoty zegarek męski, złoty zegarek, duży zegarek, zegarek na bransolecie, damski zegarek , zegarek guardo, zegarki guardo, guardowatches


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz