Pudrowe szpilki Jezzi



Serwus!

Buty to miłość chyba każdej kobiety. Nigdy nie liczyłam ile ich jest w mojej kolekcji, ale zawsze o jedną parę za mało... Te pochodzą ze sklepu https://www.trendybuty.pl/


Nie potrzebuję wysokiego obcasa aby czuć się seksownie i pewna siebie chociaż są momenty kiedy taki but zobowiązuje i podkreśla doniosłość sytuacji czy wymaga tego dresscode. Szpilki w pięknym kolorze zgaszonego nude/rosegold od trendybuty.pl - sklep internetowy z obuwiem założyłam na wesele. Przetańczyłam w nich naprawdę sporo i bez problemu wytrzymałabym jeszcze dłużej gdyby nie fakt, iż zebrałam się o 2 w nocy. Nie chodzę często w szpilce, a ta okazała się naprawdę stabilna i wygodna, mimo że do najniższych nie należy. Ladnie podkreśla i wydłuża nogę- nie uwydatni też zanadto masywniejszych kostek, bo pasek znajdujący się pod nimi jest w miejscu o wiele bardziej bezpiecznym dla tego typu budowy kończyn aniżeli zapięcie miałoby być stricte na kostkach. Wedle mojej opinii będą wiec idealne także dla pań o obfitszych nogach.


Sporty glamour uwielbiam i myślę, że ze sportowym kombinezonem buty te https://www.trendybuty.pl/na-obcasie-rozowe-sandaly-jezzi-s…
wyglądają także obłędnie. Zawsze stawiam na wygodę z racji, iż jestem bardzo aktywna i tysiąc rzeczy na raz często robię więc wszystko musi wpisywać się w ten koncept. Co prawda w szpilkach na motocyklu nie pojeżdżę, ale w tych to mogę nawet uciekać przed moim Księciem Perszingiem Mieszkiem.


Jestem pewna, że każda Pani dotrzymać może kroku w tak wygodnej szpileczce!



Sukienka S.Moriss
Kombinezon La mu moda









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz