Letnie kwieciste sukienki Diamond Queen Boutique



Serwus!

O sukienkach w kwiaty pisałam już wiele razy i jak bardzo nie chciałbym się powtarzać, że kocham je totalnie- jednak takich motywów u mnie większość, i nie sposób nie napisać tego "LOVE" o nich!

Te pochodzą ze sklepu https://www.instagram.com/diamond_queen_boutique_/

Dziewczęce kroje z falbankami i odcięciem pod biustem sprawdzają się także w czasie ciąży gdy brzusio rośnie. Próbowałam nieudolnie dość wypiąć go tak aby zaprezentować, iż sukienka także i na ten czas będzie idealna, ale mam jeszcze tak malutki brzuszek mimo 20tc, że bardziej musicie mi wierzyć na słowo.

Zwiewna, o seraficznym princie, dekolt V, z falbanką na dole. I tak jak napisała Pani Właścicielka- jeszcze lepiej prezentuje się na żywo niż na zdjęciach. Zdecydowanie potwierdzam!

Jak Wam się podoba moje Miłośniczki florystycznych printów (a wiem, że są tu Takie )?


Buty - Soluel  
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz