Naturalne kosmetyki IOSSI

IOSSI naturalne kosmetyki, serum do twarzy, kosmetyki bio, naturkosmetyk




Serwus!

Dziś o moim uzależnieniu https://www.facebook.com/iossiNaturalneKosmetyki/

O tym, że naturalny, organiczny kosmetyk jest dla mnie synonimem tego, że można go wręcz spożyć pisałam już kiedyś.
"Nie nakładaj na skórę niczego czego nie możesz zjeść" - ten cytat często brzmi mi w głowie i nie inaczej jest w przypadku tych serum.


W bardzo prostych i estetycznych buteleczkach z pipetką czuć kunszt, eksperiencję i troskę firmy o to aby produkt był jak najwyższej jakości, składniki starannie wyselekcjonowane tak aby zoptymalizować działanie i oddać w dłonie klientów kompleksowy, efektywny i wyborny preparat.

Obłędny zapach! Obłędny skład! Rozkochałam się w nich od pierwszego użycia. Naturalna formuła działa cudownie, nawilżając i dając uczucie wytrawnej, profesjonalnej i salonowej pielęgnacji. Jako, że maniaczką masażu jestem ( pisałam już kiedyś o tym) aplikuję serum na mokrą twarz i szyję za pomocą szczoteczki sonicznej tudzież manualnie palcami. Poprawia to absorbcję składników czynnych, a i działa zbawiennie na głębsze warstwy skóry.
Sama czuję się bardzo dopieszczona, a jak wykonuję zabieg moim Dziewczynom z użyciem tychże preparatów - czują się wymuskane równie jak ja (a z racji na mój zawód są one bardzo wybrednymi "Klientkami"😉).

Polecam więc. A czemu serum? To specyfik, który że względu na aktywny i bogaty skład wykazuje najbardziej czynny i intensywny efekt. Jeśli więc ktoś ma ograniczony budżet - zdecydowanie serum jest preparatem, na które warto postawić choć i tak IOSSI zachęca cenami!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz