Zwiewna sukienka Bonprix


Serwus!

Jeszcze nie uporaliśmy się z remontem. Wczoraj kupiliśmy motocykl i dziś pochłonął nas totalnie, że wszystko inne zeszło na plan drugi :).

Z bonprix nigdy niczego nie miałam, ale za czasów małej dziewczynki pamiętam te kolorowe katalogi. Przeglądałam je z zapartym tchem gloryfikując modne w nich panie.

Jest mi wiec tym bardziej miło, że iskra fascynacji w czach, którą miałam jako mała dziewczynka przekłada się na współpracę z BonPrix. Sukienka to pierwsza z trzech rzeczy, które sobie wybrałam. Kierowałam się najpierw swoimi preferencjami, a następnie wertowałam komentarze aby mój wybór był jak najbardziej trafny. Propozycja jest w kolorze bardzo głębokiego granatu z cudnym printem w kolorach pomarańczy i bieli. Idealna na letnie wieczory jak i na jesień- do ciężkich moto butów. Ma zdecydowanie swoisty wdzięk mimo, że sama w sobie jest dość prosta.

Jak Wam się podoba ta propozycja?


Sukienka - Bonprix





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz